Willsoor / Faq

Faq

Jak vybrat správnou velikost?

Rychlé vyhledání košile podle velikosti límce zajišťuje navigace umístěná v levé části stránky. K dispozici jsou také jiné parametry pro ostatní výrobky. U každého produktu je k dispozici Tabulka velikostí

Je zboží skladem?

Všechny produkty, které vidíte ve výběru velikostí, jsou k dispozici skladem. Pokud je vybraný výrobek posledním dostupným kusem, zobrazí se tato skutečnost v košíku u daného produktu. Velikosti, které nejsou ve výběru, jsou již vyprodané a nebudou již skladem. Pokud si nejse jistí, neváhejte nás kontaktovat.

Kolik je poštovné?

Přehled najdete v ceníku doprav zde. Pro objednávky nad 3 000,- Kč je poštovné zdarma (nevztahuje se na doplatek za dobírku). Běhen časově omezených akcí může být cena poštovného nižší, než bežná.

Byla moje objednávka již odeslaná?

O odeslání Vás informujeme emailem nejpozději do 48 hodin od potvrzení o odeslání. Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení do zákaznické sekce (pouze pro registrované uživatele, nebo pomocí sledovacího čísla zásilky, pokud jsme Vám jej poslali.

Jak mohu zboží vyměnit nebo vrátit?

Do 14 dnů od obdržení u nás můžete zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit. Náklady na vrácení či výměnu zboží hradí zákazník. Více informací o výměně a vrácení zboží najdete zde: Výměna, vrácení, reklamace.

Před objednávkou...

Jak rychle najít vhodný produkt?

Použijte názvy kategorií v horní liště a navazující kategorie, nebo filtry vlastností v levém sloupci. POkud znáte číslo produktu (SKU), nebo přesný název, použijte pole HLEDAT v pravém horním rohu.

Šije firma Willsoor košile na míru?

V současné době společnost Willsoor nešije košile na míru.

Kde šije firma Willsoor své košile a odkud pocházejí látky?

Košile a oblečení Willsoor jsou šité v zemích Evropské unie. Látky na košile jsou dovážené z francouzských, italských, rakouských, egyptských a českých textilních továren. Wilsoor klade velký důraz na kvalitu a způsob provedení.

Dá se objednat telefonicky nebo emailem?

Ano, zavolejte nám na  +420 775 225 635 nebo napište na obchod@willsoor.cz. Jsme tu pro vás každý pracovní den od 8:30-14:30 hodin. Připravte si prosím dopředu číslo nebo přesný název produktu a ujistěte se, že je Vaše velikost skladem.

Je cena uvedená u zboží včetně poštovného?

Ne. Cena zahrnuje pouze DPH. Ceník poštovného najdete zde.

Za jak dlouho mi zásilku doručíte?

Objednávky zasíláme do 48 hodin od podání a provedení platby (nevztahuje se na platby na dobírku). Uvedené dodací lhůty mohou být delší v případě nepředvídaných potíží kurýrní služby.

Musím se při objednávání registrovat?

Ne, objednat lze i bez registrace. Nebudete však mít možnost sledovat historii objednávek a prohlížet stav probíhající objednávky.

Musím dodatečně potvrdit objednávku?

Ne. Po přijetí objednávky od nás automaticky obdržíte potvrzující email.

Jaké jsou možnosti platby?

Nabízíme online platby převodem, přes platební bránu nebo platbu na dobírku (platba doručovateli). Typ platby zvolíte před dokončením objednávky.

Záruka a bezpečné nakupování

Na zboží Willsoor je poskytována dvouletá záruka. Celý nákupní proces je zabezpečen SSL certifikáty. Osobní údaje jsou zaznamenány podle standardů generálního inspektora pro ochranu osobních údajů a balíky bezpečně zabalené a kontrolované. Více informací najdete zde: Nákup bez rizika.

Realizace objednávky...

Nepodařilo se mi dokončit platbu přes platební bránu GoPay, mohu platbu opakovat?

Pokud jste registrovaným zákazníkem internetového obchodu Willsoor, po přihlášení máte možnost v záložce Platby dodatečně dokončit platbu kliknutím na “Klikněte zde pro platbu”. V případě že se Vám nepodaří dokončit platbu, máte možnost zaplatit také pomocí odkazu, který naleznete v emailu potvrzujícím objednávku. Pokud jste vytvořili Vaši objednávku bez registrace, máte možnost dodatečné platby převodem, případně můžete Vaší objednávku opakovat.

Kde lze zkontrolovat stav mé objednávky?

Pro registrované zákazníky jsou informace o aktuálním stavu objednávky viditelné po přihlášení do zákaznického panelu. Zároveň jsou na vaši e-mailovou adresu zasílané informace o statusu vaší objednávky: "Potvrzeno", "Čeká na zaplacení" a "Odeslané". Pro objednávky bez registrace účtu jsou statusy zasílány e-mailem.

Nedostal jsem e-mailem s potvrzením objednávky.

Nejčastější příčinou je špatná e-mailová adresa uvedená v objednávce (např. překlep). V tomto případě nás prosím kontaktujte pro změnu e-mailové adresy a potvrzení objednávky. Zkontrolujte také prosím, zda-li e-mail z obchodu Willsoor není zařazen do složky SPAM.

V době doručování mé zásilky jsem nebyl k zastižení. Jaké je řešení?

V případě Vašeho nezastižení na dané doručovací adrese budete vyzváni k vyzvednutí Vaší zásilky uložené na nejbližší pobočce České Pošty. Pro konkrétní informace ohledně sledování Vaší zásilky využijte sledovací link, který Vám bude zaslán E-mailem v okamžiku expedice balíku. Můžete take využít možnosti změnit konkrétní místo a čas doručení prostřednictvím portálu České Pošty. V případě osobního převzetí na pobočkách Zásilkovny se prosím řiďte konkrétní provozní dobou.

Mohu vyzvednout objednané zboží osobně?

Osobní převzetí bohužel není v současné chvíli možné.

Mohu obdržet zásilku v sobotu?

Ne, kurýrní služby nedoručují během víkendu.

Je možné "odložit" zaslání objednávky na pozdější dobu?

Ano. Datum odeslání nám uveďte v části "Komentář k objednávce" v posledním kroku objednávky.

Kontaktuje mě kurýr před dodáním?

V den doručení Vaší zásilky Českou poštou, resp. v den uložení Váší zásilky k vyzvednutí na Vámi vybrané pobočce Zásilkovny, budete kontaktován e-mailem a SMS zprávou. Mějte prosím na paměti, že za správnost kontaktních údajů zodpovídá zákazník, prosíme tedy o zevrubnou kontrolu při zadávání těchto údajů v objednávce.

Mohu zrušit objednávku, která je v realizaci?

Není-li u objednávky přiřazen status „Odeslané", je možné objednávku zrušit. Pokud si přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás.

Vytvořil jsem více než jednu objednávku, je možné je poslat v jednom balíku?

Většinou spojujeme objednávky pod stejným jménem a adresou. Nicméně nás pro jistotu kontaktujte, nebo vložte do objednávky komentář.

Jsem již registrovaným zákazníkem, ale nemůžu se přihlásit.

Jedním z nejčastějších důvodů pro to je špatně napsané uživatelské jméno (e-mailová adresa) nebo heslo k účtu. Prosíme, klikněte na odkaz "Zapomenuté heslo", který je k dispozici na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo vám bude zasláno na vaši e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Pokud se vám nepodařilo přihlásit i s novým heslem, kontaktujte nás.

Po obdržení zásilky...

Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

Na náš zákaznický servis se můžete obracet v pracovní dnyod 08:30 do 14:30 hodin, a to buď na telefonním čísle +420 775 225 635, nebo prostřednictvím e-mailu obchod@willsoor.cz.

Chci vrátit objednané výrobky, jak to mám udělat?

Objednané zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky. Náklady na vrácení pokrývá zákazník.

Chci vyměnit velikost objednaného zboží, jak mám postupovat?

Zboží lze vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Před vrácením výrobku pro výměnu se ujistěte, že je požadovaná velikost k dispozici skladem. V případě výměny si dopravné hradí sám zákazník. 

Co vše musím předložit při vrácení zboží?

Doklad o koupi nebo jeho kopii, a vyplněný formulář pro vrácení zboží. Berte prosím na vědomí, že vrácené výrobky musí mít originální visačky. Váš požadavek bude vyřízen v nejkratší možné době, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zásilky. Více informací ohledně procesu vrácení a výměny zboží naleznete zde.

Dostal jsem jiné zboží, než jsem si objednal. Jak lze provést výměnu?

Pokud jste obdrželi jiné zboží, než je v objednávce, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.

Váš účet na Willsoor.cz

Zapomněl jsem heslo.

Přejděte na přihlašovací stránku a klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?". Vygenerujte si nové heslo, které bude zasláno na e-mailovou adresu, z níž probíhala vaše registrace do účtu.

Chcete SLEVU 10 % na první nákup? Přihlaste se k odběru newsletteru Willsoor.