Willsoor / Faq

Faq

Jak si vybrat tu správnou velikost?

Rychlé vyhledání košile podle velikosti límce zajišťuje navigace umístěná v levé části stránky. K dispozici jsou také jiné parametry pro ostatní výrobky. U každého produktu je k dispozici Tabulka velikostí

Jsou výrobky vždy skladem?

Všechny produkty ve zvolené velikosti jsou fyzicky k dispozici skladem. Pokud je vybraný výrobek posledním dostupným kusem, zobrazí se tato skutečnost v košíku u daného produktu. Velikosti, které nejsou viditelné na stránce, jsou již vyprodané a nebudou již skladem - pokud máte dotaz, neváhejte nás kontaktovat.

Kolik stojí poštovné?

Při objednávkách v hodnotě min. 1500 Kč je poštovné zdarma. Standardní nabídku přepravních služeb a ceny doprav najdete v tabulce ceníku doprav zde.

Byla moje objednávka již odeslaná?

Náš eshop Willsoor Vás informuje o odeslání Vaší objednávky. Ta je zpravidla doručena nejpozději do 48 hodin od potvrzení o odeslání. Aktuální stav Vaší objednávky můžete sledovat po přihlášení do zákaznické sekce (pouze pro registrované uživatele).

Můžu zboží vyměnit nebo vrátit?

Objednané zboží lze vyměnit nebo vrátit do 14 dnů po obdržení. Náklady za vrácení, výměnu nebo reklamaci hradí internetový obchod. Více informací o výměně a vrácení zboží najdete v sekci Výměna, vrácení, reklamace.

Před objednávkou...

Jak co nejrychleji najít vhodné zboží na Willsoor?

Výrobky z katalogu Willsoor jsou rozděleny do příslušných kategorií nacházejících se v horním menu stránky. V záhlaví stránky je box pro vyhledávání zboží. Vyhledávání je také nejrychlejší způsob jak najít výrobek podle objednávkového čísla (SKU).

Šije firma Willsoor košile na míru?

V současné době společnost Willsoor nešije košile na míru.

Kde šije firma Willsoor své košile a odkud pocházejí látky?

Košile a oblečení Willsoor jsou šité v zemích Evropské unie. Látky na košile jsou dovážené z francouzských, italských, rakouských, egyptských a českých textilních továren. Wilsoor klade velký důraz na kvalitu a způsob provedení.

Můžu objednat telefonicky nebo přes e-mail?

Chcete-li si objednat zboží telefonicky, kontaktujte nás na (+420) 776 624 009 pro všední dny od 9-16 hodin nebo e-mailem na obchod@willsoor.cz. Než se na nás obrátíte, připravte si prosím objednávkové číslo (SKU) viditelné na stránce výrobku a ujistěte se, že velikost je stále k dispozici.

Je cena uvedená u výrobku včetně poštovného?

Ne. Cena uvedená na stránce výrobku zahrnuje pouze DPH. Poštovné je přidáno po zvolení způsobu doručení v okně potvrzení objednávky. Při objednávce nad 1500 Kč je poštovné zdarma.

Jaká je doba realizace objednávky?

Objednávky zasíláme do 48 hodin od podání a provedení platby (nevztahuje se na platby na dobírku). Uvedené dodací lhůty mohou být delší v případě nepředvídaných potíží kurýrní služby.

Musím se při objednávání registrovat?

Není to nutné, objednat lze jednoduše bez registrace. V případě nákupu bez registrace nebudete mít možnost sledovat historii objednávek a status stávající objednávky.

Musím potvrdit objednávku?

Objednávky nemusí být potvrzovány telefonicky nebo e-mailem. Po zadání objednávky automaticky obdržíte potvrzující email.

Jaké jsou možnosti platby?

V On-line obchodě Willsoor za objednávku můžete zaplatit následovně: online pomocí platební karty či Vašeho bankovnictví (systém GoPay - okamžitá platba), běžným bankovním převodem, na dobírku (platba doručovateli). Možnosti platby volíte v posledním kroku objednávky.

Záruka a bezpečné nakupování

Na výrobky Willsoor je poskytována dvouletá záruka. S SSL certifikáty je nakupování v internetovém obchodě bezpečný proces, na který se můžete spolehnout. Osobní údaje jsou zaznamenány podle standardů generálního inspektora pro ochranu osobních údajů a balíky bezpečně zabalené a kontrolované. Více informací lze nalézt na stránce Nákup bez rizika.

Realizace objednávky...

Nepodařilo se mi dokončit platbu přes platební bránu GoPay, mohu platbu opakovat?

Pokud jste registrovaným zákazníkem internetového obchodu Willsoor, po přihlášení máte možnost v záložce Platby dodatečně dokončit platbu kliknutím na “Klikněte zde pro platbu”. V případě že se Vám nepodaří dokončit platbu, máte možnost zaplatit také pomocí odkazu, který naleznete v emailu potvrzujícím objednávku. Pokud jste vytvořili Vaši objednávku bez registrace, máte možnost dodatečné platby převodem, případně můžete Vaší objednávku opakovat.

Kde lze zkontrolovat stav mé objednávky?

Pro registrované zákazníky jsou informace o aktuálním stavu objednávky viditelné po přihlášení do zákaznického panelu. Zároveň jsou na vaši e-mailovou adresu zasílané informace o statusu vaší objednávky: "Potvrzeno", "Čeká na zaplacení" a "Odeslané". Pro objednávky bez registrace účtu jsou statusy zasílány e-mailem.

Nedostal jsem e-mailem s potvrzením objednávky…

Nejčastější příčinou je špatná e-mailová adresa uvedená v objednávce (např. překlep). V tomto případě nás prosím kontaktujte pro změnu e-mailové adresy a potvrzení objednávky. Zkontrolujte také prosím, zda-li e-mail z obchodu Willsoor není zařazen do složky SPAM.

V době doručování mé zásilky jsem nebyl k zastižení. Jaké je řešení?

V případě, že jste nebyli zastiženi, kurýr GLS Vás bude kontaktovat opětovně telefonicky a dohodne s Vámi náhradní termín doručení. Pokud jste si zvolili jako dopravce Českou poštu, bude s největší pravděpodobností balíček uložen na nejbližší pobočce České pošty. Pro více informací o Vaší zásilce máte možnost sledování pohybu balíčku v rámci sítě zvoleného dopravce.

Mohu vyzvednout objednané zboží osobně?

Osobní převzetí je možné pouze v sídle firmy next CRE s.r.o. v Třinci. V rámci Třinecka nabízíme také rozvoz ZDARMA.

Mohu obdržet zásilku v sobotu?

Ne, kurýrní služby nedoručují během víkendu.

Je možné "odložit" zaslání objednávky na pozdější dobu?

Ano, existuje taková možnost. Datum odeslání nám uveďte v části "Komentář k objednávce" v posledním kroku objednávky.

Kontaktuje mě kurýr před dodáním?

Kurýři nejsou povinni kontaktovat příjemce před doručením zásilky, a proto to nemůžeme zaručit. Kurýr obvykle volá příjemci před doručením (obvykle ráno), oznámení o datu dodání je zákazníkovi zasílané SMS.

Mohu zrušit objednávku, která je v realizaci?

Není-li u objednávky přiřazen status „Odeslané", je možné objednávku zrušit. Pokud si přejete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás.

Vytvořil jsem více než jednu objednávku, je možné je poslat v jednom balíku?

Většinou spojujeme objednávky pod stejným jménem a adresou. Nicméně nás pro jistotu kontaktujte, nebo vložte do objednávky komentář.

Jsem již registrovaným zákazníkem, ale nemůžu se přihlásit.

Jedním z nejčastějších důvodů pro to je špatně napsané uživatelské jméno (e-mailová adresa) nebo heslo k účtu. Prosíme, klikněte na odkaz "Zapomenuté heslo", který je k dispozici na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo vám bude zasláno na vaši e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Pokud se vám nepodařilo přihlásit i s novým heslem, kontaktujte nás.

Po obdržení zásilky...

Kdy mohu kontaktovat zákaznický servis?

Zákaznický servis je k dispozici od pondělí do pátku (pracovní dny) 9,00 - 16,00 hodin. V naléhavých případech se na nás obracejte telefonicky.

Chci vrátit objednané výrobky, jak to mám udělat?

Objednané zboží lze vrátit do 14 dnů od obdržení zásilky několika způsoby. Doprava je zdarma (náklady na vrácení pokrývá obchod) a celý postup a podmínky jsou popsány zde ».

Chci vyměnit velikost objednaného zboží, jak mám postupovat?

V případě nesedící velikosti lze vyměnit výrobek do 14 dnů od obdržení zásilky. Před vrácením výrobku pro výměnu se ujistěte, že požadovaná velikost je k dispozici v online Obchodu. Výměna je zdarma (poštovné a balné hradí obchod) a celý postup a podmínky jsou uvedeny na této stránce. Obchod má povinnost výměnu provést do 14 dnů od obdržení zásilky zpět.

Co vše musím předložit při vrácení zboží?

V případě vrácení zboží musí být přiložen formulář a doklad o koupi. Vrácené výrobky musí mít originální visačky. Obchod má povinnost zpracovat vrácení do 14 dnů od obdržení zásilky.

Dostal jsem jiné zboží, než jsem si objednal. Jak lze provést výměnu?

Pokud jste obdrželi jiné zboží, než je v objednávce, kontaktujte nás prosím telefonicky nebo e-mailem.

Váš účet na Willsoor.cz

Zapomněl jsem heslo.

Přejděte na přihlašovací stránku a klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?". Vygenerujte si nové heslo, které bude zasláno na e-mailovou adresu, z níž probíhala vaše registrace do účtu.

Chcete SLEVU 10 % na první nákup? Přihlaste se k odběru newsletteru Willsoor.