Často kladené dotazy
Před objednávkou
Jak vybrat správnou velikost?
V naší nabídce si můžete vybrat košili podle vaší výšky, typu postavy a preferovaného límce. Rychlé a pohodlné vyhledání vám zajistí přehledná navigace vlevo na stránce. Pro ostatní výrobky můžete využít i další filtrační parametry. Většina produktů má k dispozici přehlednou tabulku velikostí.
Je zboží skladem?
Všechny produkty, které lze objednat, jsou skladem. Pokud některý z produktu není skladem ve vámi vybrané velikosti, můžete využít funkci hlídacího psa - zadejte svou e-mailovou adresu a jakmile bude produkt skladem, budete informováni. Naše oblečení šijeme v kolekcích a valná většina našeho sortimentu bývá v nabídce do vyprodání zásob. Pokud si nejste jistí, neváhejte nás kontaktovat.
Jaké jsou možnosti a ceny dopravy a platby?
Přehled veškerých způsobů doprav a plateb najdete ZDE.
Jak mohu zboží vrátit?
Veškeré informace ohledně výměny a vrácení zboží naleznete ZDE.
Šije firma Willsoor košile na míru?
Nabízíme širokou škálu pánských košil – v klasickém i slim fit střihu, přičemž si můžete vybrat ze 4 výškových variant, které zajistí perfektní padnutí, a to jak pro nižší, tak i vysoké pány. Různé typy límečků se přizpůsobí různým typům obličeje. Pro ženy nabízíme košile v konfekčních i nadmerných velikostech. Vysoké dámy u nás najdou také košile v prodloužené délce, aby každý kousek seděl tak, jak má.
Kde šije firma Willsoor své košile a odkud pocházejí látky?
Košile a oblečení Willsoor je šité v rámci Evropské unie. Materiály jsou dovážené z francouzských, italských, rakouských, egyptských a českých textilních továren. Willsoor klade velký důraz na kvalitu a způsob provedení.
Za jak dlouho mi zásilku doručíte?
Objednávky na dobírku obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od jejich přijetí. Pokud zvolíte platbu předem, zásilku expedujeme do 2 pracovních dnů od obdržení platby.
Musím se při objednávání registrovat?
Objednávku si u nás můžete vytvořit i bez zaregistrování. Registrace má však řadu výhod - můžete sledovat stav vaší aktuální objednávky či zkontrolovat ty starší. Díky registraci zároveň sbíráte kredity, které můžete využit při dalších nákupech. Více informací ohledně kreditového systému naleznete ZDE.
Ralizace objednávky
Nepodařilo se mi dokončit platbu online, jak zaplatit za objednávku?
V potvrzovacím e-mailu o vytvoření objednávky můžete využít odkaz k platbě. Pokud jste registrovaný zákazník, ve svém uživatelském účtu najdete u objednávky možnost dokončit platbu.
Jak zjistit stav mé objednávky?
O aktuálním stavu vás informujeme e-mailem, jakmile je zásilka připravena k expedici. Pokud jste registrovaný zákazník, váš aktuální stav objednávky můžete sledovat přímo ve svém účtu.
Nedostal jsem e-mailem s potvrzením objednávky.
Možnou příčinou nedoručení e-mailu může být nesprávně zadaná e-mailová adresa při objednávce (například překlep). V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom mohli opravit e-mailovou adresu a potvrdit vaši objednávku. Také doporučujeme zkontrolovat složku SPAM nebo Nevyžádaná pošta, kam by mohl být e-mail z obchodu Willsoor omylem zařazen.
Mohu vyzvednout objednané zboží osobně?
Náš e-shop nenabízí možnost odobního obdběru.
Jak zrušit objednávku?
Pro zrušení objednávky doporučujeme co nejdříve kontaktovat náš zákaznický servis. Náš tým prověří aktuální stav objednávky a poskytne vám informace o možnostech jejího zrušení na základě fáze zpracování.
Jsem již registrovaným zákazníkem, ale nemůžu se přihlásit.
Jedním z nejčastějších důvodů pro potíže s přihlášením je nesprávně zadané uživatelské jméno (e-mailová adresa) nebo heslo. Doporučujeme kliknout na odkaz "Zapomněli jste heslo?" na přihlašovací stránce, kde si můžete nechat vygenerovat nové heslo. To bude automaticky odesláno na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci. Pokud se ani s novým heslem nemůžete přihlásit, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám pomůžeme situaci vyřešit.
Po obdržení zásilky
Jak nás kontaktovat?
Potřebujete s čímkoli poradit? Náš zákaznický servis je tady pro vás. Kontakt na nás naleznete ZDE.
Chci vrátit objednané výrobky, jak to mám udělat?
Veškeré informace ohledně výměny a vrácení zboží naleznete ZDE.
Chci vyměnit velikost objednaného zboží, jak mám postupovat?
Výměna zboží u nás probíhá stejně jako vrácení v rámci odstoupení od smlouvy. Celý postup funguje tak, že k nám zašlete zpět zboží, jež chcete vrátit, my vám pošleme zpět peníze a vy můžete nezávisle na tom provést novou objednávku. Veškeré informace ohledně výměny a vrácení zboží naleznete ZDE.
Co vše musím předložit při vrácení zboží?
Pro vrácení zboží navštivte prosím stránku Výměna, vrácení, reklamace a vyplntě formulář pro vrácení zboží. Berte prosím na vědomí, že vrácené výrobky musí mít originální visačky a nesmí jevit známky nošení nebo opotřebení. Váš požadavek bude vyřízen v nejkratší možné době, nejpozději však do 14 dnů od obdržení zásilky.
Dostal jsem jiné zboží, než jsem si objednal. Jak lze provést výměnu?
Pokud jste obdrželi jiné zboží, než je v objednávce, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.Ujišťujeme vás, že se postaráme o hladký průběh nápravy, aby vše bylo vyřízeno co nejrychleji a k vaší spokojenosti.