obchod@willsoor.cz

Vrácení a reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů od obdržení objednávky, nejlépe vyplněním formuláře pro vrácení (zvolte Vrácení).

Do emailové schránky Vám poté zašleme podklady k odeslání zboží zpět k nám. Peníze Vám vrátíme nejpozději do 14 dní od doručení zboží na naši adresu.

Adresa pro vrácení je:

Vrácení zboží z obj. č. (číslo Vaší objednávky)
next SALE s.r.o.
Poštovní 244
739 61 TŘINEC

Neodesílejte prosím zboží bez vyplnění formuláře. V takovém případě nebudeme moci zásilku spárovat s Vaší objednávkou a doba pro vyřízení Vašeho požadavku se tímto může prodloužit.

  • Zboží nesmí jevit známky opotřebení, používání, či poškození.
  • Zboží musí být pečlivě zabalené, ideálně v krabici, ve které vám bylo zasláno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Nezasílejte prosím zpětný balíček s vráceným zbožím na dobírku, takovou zásilku nemůžeme převzít.

Nenabízíme službu vrácení zboží zdarma. Přímé náklady na vrácení zboží nese zákazník.

Peníze vracíme zpravidla okamžitě po doručení zboží na naši adresu, nejpozději však do 14 dní.


VÝMĚNA ZBOŽÍ

E-shop Willsoor nenabízí možnost výměny zboží kus za kus. Pokud vám objednané zboží nevyhovuje, vyplňte prosím formulář pro vrácení a postupujte podle uvedených pokynů. Nezávisle na tom můžete vytvořit novou objednávku.

REKLAMACE ZBOŽÍ

Každý zákazník, který zakoupil zboží na www.willsoor.cz, má právo uplatnit reklamaci do 24 měsíců od převzetí zboží. Kupující je povinen zkontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí. Jakékoli viditelné vady nebo nedostatky nám musí být oznámeny do 3 pracovních dnů. Všechny stížnosti budou posouzeny do 30 dnů. V případě oprávněné reklamace vrátíme vzniklé náklady.

Vyplňte, prosím, reklamační formulář (zvolte Reklamace) s podrobným popisem problému a připojte fotografie. Po obdržení stížnosti Vás budeme kontaktovat o dalším postupu.

K uznání reklamace není vždy nutné odesílat zboží zpět - poškozené produkty, včetně obalového materiálu, prosím nelikvidujte. Uchovejte vše po celou dobu reklamace.

Záruka se nevztahuje na:

  • poškození způsobené během přepravy (za tuto škodu odpovídá přepravní společnost);
  • poškození způsobené dlouhodobým nesprávným používáním a přirozeným opotřebením;
  • poškození způsobené nesprávným nebo neobvyklým použitím;
  • škody způsobené vnějšími faktory a neodbornou manipulací.

On-line řešení sporů

  • S platností od 15. února 2016 ustavila Evropská komise platformu pro mimosoudní řešení sporů, která umožňuje spotřebitelům řešit spory týkající se jejich online objednávek bez nutnosti soudního procesu. Tento proces řešení sporů je k dispozici na následujícím externím odkazu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Společnost next Sale, s.r.o. není povinna a bohužel se nemůže zúčastnit alternativních, mimosoudních vyrovnání.

Provozovatel e-shopu

next Sale, s.r.o.

Poštovní 244
739 61 TŘINEC
IČO: 01558951
DIČ: CZ01558951

Nevíte si rady?

Kontaktujte nás na čísle 775 225 635 (Po - Pá: 8:30-14:30 hodin) nebo nám napište na .

Newsletter

Chcete SLEVU 100 Kč na první nákup? Přihlaste se k odběru newsletteru Willsoor.